AQUAPOL

Článek v časopisu VTM

Nejstarší reakci, která se nad přístrojem AQUAPOL pozastavujej příspěvek na stránkách Occamova břitva. S názvem SKANDÁL: REDAKCE VTM PODLEHLA ŠARLATÁNŮM se autor vyjadřuje k uveřejněnému článku v časopise Věda, technika a my v č.4 a č.8 z roku 1998.

ODKAZ: http://amber.zine.cz/mirror/AZOld/occam/skandal.htm

 

Scan článku z čísla 8/1998 je zde k nahlédnutí (zdroj: viz odkaz)